VauMii - Hypopressive -verkkokurssi

61,00 

Oletko kuullut aikaisemmin Hypopressivestä?

Tämä liikuntamuoto harjoittaa sellaisia lantionpohjan lihaksia, jotka harvemmin saavat harjoitusta! Hypopressivessä ei siis tarvitse edes ajatella itse lantionpohjan aktivoimista, vaan lantionpohjan lihakset saadaan aktivoitua hengitystekniikan avulla.

Se kuntouttaa erkaumaa ja tukee erinomaisesti synnytyksestä palautumista.

Hypopressiven tarkoitus on poistaa painetta vatsaontelosta sekä lantionpohjasta, jonne sitä usein syntyy yskittäessä tai liikuttaessa.

Tämä kurssi sopii sinulle, jos olet hiljattain synnyttänyt ja urheilet kovaa sekä harkitset kurssia aikaisintaan 3 viikkoa alatiesynnytyksen jälkeen.

Miksi valita Hypopressive -verkkokurssi?

Selkäkipujen poistamisen ja vammautumisriskin vähentämisen lisäksi Hypopressive auttaa ryhdin parantamisessa ja vahvistaa lantionpohjaa vahingoittamatta sitä.

Hypopressivestä voi tulla sinulle uusi lempiliikuntamuoto!

Se parantaa hengityskapasiteettiasi, opettaa syvimmät lihaksesi toimimaan yhteistyössä keskenään, kuntouttaa erkaumaa ja lisää seksuaalista nautintoa.

Mitä Hypopressive -verkkokurssiin sisältyy?

Valitessasi Hypopressive -verkkokurssin, opit:

  1. Poistamaan painetta lantionpohjalta ja vatsaontelosta
  2. Mielenkiintoisen hengitystekniikan
  3. Jotain aivan uutta omasta kehostasi ja sen toiminnasta
  4. Kahdeksan erilaista Level 1 Hypopressive -asentoa

Kurssi sisältää seuraavat:

  1. Keskivartalon toimintakykytestit videona: pallea, vatsaontelo ja lantionpohja sekä erkauma
  2. Hengitystekniikkavideon
  3. Neljän asennon erkaumaystävällinen treenivideon
  4. Vinkit harjoitteluun laskeuman kanssa
  5. Kahdeksan asennon tehokkaan treenivideon
  6. Fascialämmittelyn ja edistyneet ykköstason harjoitteet treenivideon

Tarvittavat välineet: 2 x nystyräpallo tai tennispallo

Palvelun hyvinvointivaikutukset

Parantaa hengityskapasiteettia

Hypopressive -verkkokurssi antaa sinulle mahdollisuuden opetella täysin uusi hengitystekniikka, joka auttaa sinua rentoutumaan ja täten vahvistaa kuntoasi ja kestävyyttäsi. Hypopressiiviset harjoitukset parantavat rintaontelosi kapasiteettia.

Kohentaa ryhtiä

Tämän kurssin liikesarjat ja tekniikat on suunniteltu auttamaan sinua voimaan paremmin. Treenatessasi syvät lihaksesi vahvistuvat ja ryhtisi paranee!

Kuntouttaa lantionpohjaa sekä erkaumaa

Hypopressiiviset harjoitukset sopivat ensisijaisesti vatsan alueelle, koska harjoitusten tarkoitus on kaventaa vyötäröä ja vahvistaa lantionpohjaa

Vähentää selkävaivoja

Kurssin eri videot opastavat sinua, miten harjoitusten avulla vähennät selän ja lantiopohjan kipuja, vahvistat niitä ja miten voit käyttää kurssista saamasi oppeja hyödyksi arjessa!

Kokemuksia palvelusta

Hypopressive -verkkokurssin avulla kuntoutat lantionpohjan lihaksistoa ja erkaumaa synnytyksen jälkeen.

Palvelu täyttää Äitipiirin laatukriteerit

Äidin hyvinvointi

Äiti, sinun hyvinvointisi on meille sydämen asia. Tämä palvelu on läpäissyt Äitipiirin tarkat kriteerit ja voimme suositella sitä lämmöllä arkesi jaksamista tukemaan.

Asiantuntijuus

Halusimme helpottaa elämääsi eli koota yhteen laadukkaat äidin hyvinvointipalvelut. Kaikki palvelutuottajamme ovat alansa kattavasti koulutettuja asiantuntijoita ja edelläkävijöitä.

100 % kotimaisuus

Nyt jos koskaan on aika tukea suomalaista työtä ja yrittämistä. Valitsemalla tämän palvelun, voit olla varma siitä, että se on 100 % kotimainen.

Vastuullisuus

Ekologisuus ja vastuullisuus ovat tärkeimpiä arvojamme. Edellytämme samaa myös jokaiselta palvelutuottajalta eli tämä palvelu tuotetaan ympäristön hyvinvointi huomioiden.